Fotó: https://cosmopolitan.hu/bloggerday/
A Cosmopolitan egy nőknek szóló nemzetközi divatmagazin, aminek a beceneve: Cosmo. 1886-ban jelent meg az Amerikai Egyesült Államokban az első száma, akkor még mint családi magazin. A későbbiek folyamán irodalmi magazinná alakult át, majd az 1960-as években lett női magazin. 2011-ben a cikkek témái olyan női kérdésekkel foglalkozik, mint a szex, egészség, karrier, önfejlesztés, hírességek, divat, szépség. A Hearsd Magazin adja ki, 64 nemzetközi kiadása létezik, 35 nyelven és a világ több mint 110 országában terjesztik.
A magyarországi főszerkesztő: Sabján Johanna.
A Cosmopolitan Blogger Day 2018. október 26-27-én rendezik meg ebben az évben, amely eseményen izgalmas előadásokat tekinthetünk meg és megtudhatjuk, hogy kik lettek azok a bloggerek, akik díjat kapnak. A díjakat az alábbi kategóriákban osztják ki:
* Az Év Vloggere
* Az Év Bloggere
* Az Év Gasztrobloggere
* Az Év Travel Bloggere
* Az Év Fashion Bloggere
* Az Év Beauty Bloggere
* Az Év Fitness Bloggere
* Az Év Felfedezettje
* Az Év Instája
* A Közönség Kedvence
* Az Év Női Influencere
* Az Év Férfi Influencere
* Az Év Gasztroinfluencere
* Az Év Travel Influencere
* Az Év Beauty Influencere
* Az Év Fashion Influencere
A szakmai zsűri között szerepel a Cosmopolitan főszerkesztője Sabján Johanna, a Star Network influencer szakértője Farkas Dániel, Oravecz Nóra énmárka és storytelling stratéga, Szabó Gergő a Spefial Effects Media társalapítója, a Central Médiacsoport digitális stratégája Zalai Ágnes, és a Post For Rend alapítója és ügyvezetője Csiszár Gergő.
Izgalmas események várnak ránk Magyarország legnagyobb blogger konferenciáján.
14:15 Kérdések a jövőhöz - Meddig tart még az influencer boom?
Zalai Ágnes - digitális stratégia, Central Médiacsoport Zrt.
14:35 A social média múltja, jelene és jövője - Marketingstratégiák az online sikerért
Kasza Tibor - műsorvezető, online marketing szakember
14:55 Mennyiség vs Minőség? - Mindent a microinfluencer-jelenségről
Szalai Balázs - content director, MelkwegDigital
15:15 Eladnám magam, de hogyan? - Így hívd felmagadra a nagy márkák figyelmét
PamKutya - YouTuber
15:35 Érzelem marketing - Így gondolkodj a követőidről, magadról és a márkákról.
Dr Törőcsik Mária - marketingprofesszor, Pécsi Tudományegyetem
16:20 Zárt csoportok ereje a Facebookon - Elég pár ezer ember, hogy nagyot szóljon egy márka?
Oravecz Nóra - énmárka- és storytelling stratéga
16:40 Az adatvezérelt influencer marketing - Együttműködés kicsikkel nagyban
Csiszár Gergő - CEO & Co Founder, Post For Rent
17:00 Tradicionális marketing vs. influencer marketing - Kampánytervezés 2018-ban
Kriska Erika - integrált értékesítési tanácsadó, Central Médiacsoport Zrt.
17:20 Kire figyelnek online? - Influencer kampányok a Synetiq neuromarketing mérése alapján
Kis Réka - senior insight consultant
17:40 Blogger személyiség - A siker kulcsa?
Baráth Andrea - marketingigazgató, Central Médiacsoport Zrt.
18:00 A világ Z-s, de még az X-esek döntenek - Generációs szakadék a digitális térben
Steigervald Krisztián - generációs tanácsadó, Emocionális Marketing Kft.
10:15 Blogger vs. influencer - Ki számít minőségi véleményvezérnek?
Forgács Mariann - ügyvezető igazgató, Be Social
10:35 Nem Vlog, tévéműsor! - Televíziós tartalomgyártás a YouTube-on
Tatár Csilla - szerkesztő-riporter, műsorvezető, vlogger és blogger
10:55 #magyar @Insta #helyzet - Mit és kit szeretnek a hazai követők?
Boroznaki Gergő -ügyfélkapcsolati igazgató, Crane, sneakerbox.hu b/vlogger
11:15 #readingissexy - Fogadjunk, hogy ezután neked is LESZ időd olvasni!
Szabados Ágnes - olvasásnépszerűsítő, a Nincs időm olvasni kihívás (#12hónap12könyv) elindítója, könyves blogger, híradós műsorvezető, RTL Klub
11:35 Musically generáció - A playbacktől a világhírnévig!
Rubint Réka és Schobert Lara , Farkas Rita és Nagy Liza és Emci Beauty
12:00 Global Social Awards 2019 - Mindent a világ egyik legnagyobb blogger versenyéről
Mgr. Jitka Fürst - kreatív vezető és stratéga, Global Social Awards
14:10 Pénz és hírnév - Profitálj a Google és a YouTube-jelenlétedből!
Hamedl Andrea -SEO-szerkesztő, Házipatika.com és Szabó György - SEM és audience csoportvezető, Central Médiacsoport Zrt.
14:30 Nyerő páros - Mennyi intimitás kell a kattintáshoz?
Kovács Dorottya- blogger, YouTuber és Tokár Tomi - műsorvezető, YouTuber
14:50 A NEM ereje az influencer marketingben - Mit vállalj, mit ne, és mennyit?
Farkas Dániel -Influencer szakértő, Star Network
15:10 Sztorizzam, mutassam vagy írjam? - Social dilemma az online világban
Jónás Petra - senior account manager, Well PR
15:30 Influencer charity, és ami mögötte van - Miért jó az arcodat adni jótékony ügyekhez?
Rubin Kata - kommunikációs igazgató, UNICEF Magyarország
15:50 Látszat vagy valóság? - Online illúziók és felelősség a véleményvezérek életében
Villányi Gergő - pszichológiai tanácsadó
16:10 Milyen a profi influencer CV? - Különleges együttműködési lehetőségek a világ vezető kozmetikai cégével
Sasvári Tünde -senior PR Manager, L'Oréal Magyarország
17:00 Baby Business - Anyukából social sztár (Kerekasztal)
Mádai Vivien - műsorvezető, Bánhidi Dóra - PandArte blog írója és a Jógakaland alapítója, Pirger Inez - arculati tanácsadó, social média menedzser
17:25 Videós 1x1 - Készítéstől az értékesítésig
Takács Nóra - műsorvezető, szépségszakértő
17:45 Lufi az influencer marketing? - Provokatív kérdések a véleményvezérek jövőjéről
Dely Ábris - ügyvezető, társtulajdonos, Creatinsta influencer ügynökség