OPULENT

Izgalmas események várnak ránk Magyarország legnagyobb blogger konferenciáján.

2018. október 17. 17:21 - Opulent

Fotó: https://cosmopolitan.hu/bloggerday/

 

A Cosmopolitan egy nőknek szóló nemzetközi divatmagazin, aminek a beceneve: Cosmo. 1886-ban jelent meg az Amerikai Egyesült Államokban az első száma, akkor még mint családi magazin. A későbbiek folyamán irodalmi magazinná alakult át, majd az 1960-as években lett női magazin. 2011-ben a cikkek témái olyan női kérdésekkel foglalkozik, mint a szex, egészség, karrier, önfejlesztés, hírességek, divat, szépség. A Hearsd Magazin adja ki, 64 nemzetközi kiadása létezik, 35 nyelven és a világ több mint 110 országában terjesztik.

A magyarországi főszerkesztő: Sabján Johanna.

A Cosmopolitan Blogger Day 2018. október 26-27-én rendezik meg ebben az évben, amely eseményen izgalmas előadásokat tekinthetünk meg és megtudhatjuk, hogy kik lettek azok a bloggerek, akik díjat kapnak. A díjakat az alábbi kategóriákban osztják ki:

 

* Az Év Vloggere

* Az Év Bloggere

* Az Év Gasztrobloggere

* Az Év Travel Bloggere

* Az Év Fashion Bloggere

* Az Év Beauty Bloggere

* Az Év Fitness Bloggere

* Az Év Felfedezettje

* Az Év Instája

* A Közönség Kedvence

* Az Év Női Influencere

* Az Év Férfi Influencere

* Az Év Gasztroinfluencere

* Az Év Travel Influencere

* Az Év Beauty Influencere

* Az Év Fashion Influencere

 

 

A szakmai zsűri között szerepel a Cosmopolitan főszerkesztője Sabján Johanna, a Star Network influencer szakértője Farkas Dániel, Oravecz Nóra énmárka és storytelling stratéga, Szabó Gergő a Spefial Effects Media társalapítója, a Central Médiacsoport digitális stratégája Zalai Ágnes, és a Post For Rend alapítója és ügyvezetője Csiszár Gergő.

 

Izgalmas események várnak ránk Magyarország legnagyobb blogger konferenciáján.

 

14:15 Kérdések a jövőhöz - Meddig tart még az influencer boom?

Zalai Ágnes - digitális stratégia, Central Médiacsoport Zrt.

14:35 A social média múltja, jelene és jövője - Marketingstratégiák az online sikerért

Kasza Tibor - műsorvezető, online marketing szakember

14:55 Mennyiség vs Minőség? - Mindent a microinfluencer-jelenségről

Szalai Balázs - content director, MelkwegDigital

15:15 Eladnám magam, de hogyan? - Így hívd felmagadra a nagy márkák figyelmét

PamKutya - YouTuber

15:35 Érzelem marketing - Így gondolkodj a követőidről, magadról és a márkákról.

Dr Törőcsik Mária - marketingprofesszor, Pécsi Tudományegyetem

16:20 Zárt csoportok ereje a Facebookon - Elég pár ezer ember, hogy nagyot szóljon egy márka?

Oravecz Nóra - énmárka- és storytelling stratéga

16:40 Az adatvezérelt influencer marketing - Együttműködés kicsikkel nagyban

Csiszár Gergő - CEO & Co Founder, Post For Rent

17:00 Tradicionális marketing vs. influencer marketing - Kampánytervezés 2018-ban

Kriska Erika - integrált értékesítési tanácsadó, Central Médiacsoport Zrt.

17:20 Kire figyelnek online? - Influencer kampányok a Synetiq neuromarketing mérése alapján

Kis Réka - senior insight consultant

17:40 Blogger személyiség - A siker kulcsa?

Baráth Andrea - marketingigazgató, Central Médiacsoport Zrt.

18:00 A világ Z-s, de még az X-esek döntenek - Generációs szakadék a digitális térben

Steigervald Krisztián - generációs tanácsadó, Emocionális Marketing Kft.

10:15 Blogger vs. influencer - Ki számít minőségi véleményvezérnek?

Forgács Mariann - ügyvezető igazgató, Be Social

10:35 Nem Vlog, tévéműsor! - Televíziós tartalomgyártás a YouTube-on

Tatár Csilla - szerkesztő-riporter, műsorvezető, vlogger és blogger

10:55 #magyar @Insta #helyzet - Mit és kit szeretnek a hazai követők?

Boroznaki Gergő -ügyfélkapcsolati igazgató, Crane, sneakerbox.hu b/vlogger

11:15 #readingissexy - Fogadjunk, hogy ezután neked is LESZ időd olvasni!

Szabados Ágnes - olvasásnépszerűsítő, a Nincs időm olvasni kihívás (#12hónap12könyv) elindítója, könyves blogger, híradós műsorvezető, RTL Klub

11:35 Musically generáció - A playbacktől a világhírnévig!

Rubint Réka és Schobert Lara , Farkas Rita és Nagy Liza és Emci Beauty

12:00 Global Social Awards 2019 - Mindent a világ egyik legnagyobb blogger versenyéről

Mgr. Jitka Fürst - kreatív vezető és stratéga, Global Social Awards

14:10 Pénz és hírnév - Profitálj a Google és a YouTube-jelenlétedből!

Hamedl Andrea -SEO-szerkesztő, Házipatika.com és Szabó György - SEM és audience csoportvezető, Central Médiacsoport Zrt.

14:30 Nyerő páros - Mennyi intimitás kell a kattintáshoz?

Kovács Dorottya- blogger, YouTuber és Tokár Tomi - műsorvezető, YouTuber

14:50 A NEM ereje az influencer marketingben - Mit vállalj, mit ne, és mennyit?

Farkas Dániel -Influencer szakértő, Star Network

15:10 Sztorizzam, mutassam vagy írjam? - Social dilemma az online világban

Jónás Petra - senior account manager, Well PR

15:30 Influencer charity, és ami mögötte van - Miért jó az arcodat adni jótékony ügyekhez?

Rubin Kata - kommunikációs igazgató, UNICEF Magyarország

15:50 Látszat vagy valóság? - Online illúziók és felelősség a véleményvezérek életében

Villányi Gergő - pszichológiai tanácsadó

16:10 Milyen a profi influencer CV? - Különleges együttműködési lehetőségek a világ vezető kozmetikai cégével

Sasvári Tünde -senior PR Manager, L'Oréal Magyarország

17:00 Baby Business - Anyukából social sztár (Kerekasztal)

Mádai Vivien - műsorvezető, Bánhidi Dóra - PandArte blog írója és a Jógakaland alapítója, Pirger Inez - arculati tanácsadó, social média menedzser

17:25 Videós 1x1 - Készítéstől az értékesítésig

Takács Nóra - műsorvezető, szépségszakértő

17:45 Lufi az influencer marketing? - Provokatív kérdések a véleményvezérek jövőjéről

Dely Ábris - ügyvezető, társtulajdonos, Creatinsta influencer ügynökség

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://opulent.blog.hu/api/trackback/id/tr414307271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.